wtorek, 3 grudnia 2013

Wyzwanie kosmetyczne - body wrapping




Wiem, wiem. Wyzwania są sportowe. Ale ja i tak ciągle ćwiczę z Chodakowską, zatem dodatkowych wyzwań w tym temacie sobie nie organizuje. Jak wiecie z treningów jestem zadowolona. Efekty widać, centymetry się zmniejszają, choć waga stoi. Poprawia się moja ogólna kondycja. Jest jeden aspekt, który jednak nie zanika. Cellulit. Na udach. Okropny. I stąd to wyzwanie. Grudzień pod znakiem body wrappingu. Powiem szczerze, że jak do tej pory nigdy go nie wykonywałam. Kiedyś się przymierzałam, jednak ostatecznie smarowanie się kremikiem, owijanie folią i leżenie pod kocem przede mną.

Wiem, że grudzień nie jest zbyt dobrym okresem na tego typu wyzwania – święta, wyjazdy itp. Jednak jest jeden aspekt, który mnie wręcz do tego zmusza – sylwester…
Sylwester w mojej krótkiej czerwonej sukience eksponującej uda. Zatem zorganizuje się tak, aby body wrapping wykonywać minimum 3 razy w tygodniu.
O efektach i pierwszych wrażeniach systematycznie będę Was informować.

Jednak może jeszcze kilka słów o tym, co to jest body wrapping i w jakim celu się go stosuje. Treść zapożyczona, że sklepu Naturica, gdzie zamówiłam kosmetyk specjalne przeznaczony do body wrappingu.

Kosmetyki do BODY WRAPPING

Body wrapping (inaczej nazywany też Body wrap) jest to jeden z najpopularniejszych zabiegów ujędrniających polecanych w SPA Zabieg powstał w USA, w Europie Body wrapping pojawił się w latach 70. „Wrap” z angielskiego oznacza zawinąć, więc tłumaczą c słowo w słowo body wrapping to po prostu „zawinięte” ciało.

Jak przebiega Body wrapping?
Body wrapping to zabieg polegający na owinięciu ciała folią, które wcześniej zostało posmarowane odpowiednim preparatem ujędrniającym lub wyszczuplającym. Podczas zabiegu możesz owinąć folią całe ciało, albo tylko poszczególne jego elementy np. brzuch i uda. Najczęściej zawijane miejsca to uda, pośladki, brzuch, a także biust – w celu ujędrnienia.

Jaki jest cel body wrappingu?
Celem zabiegu jest zmniejszenie obwodu i wymodelowanie ciała, wygładzenie i dotlenienie skóry, wyeliminowanie nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Jak działa body wrapping?
·         sprawia, że Twoja skóra jest jędrna i napięta
·         oczyszcza skórę z toksyn
·         pobudza metabolizm
·         likwiduje cellulit
·         likwiduje problem obrzęków
·         przeciwdziała zastojowi limfy w organizmie
·         przeciwdziała efektowi zwiotczałej skóry po odchudzaniu czy ciąży
·         sprawia, że skóra wyglądała ładnie i młodo.

I na koniec kilka ważnych kwestii. Jeżeli chcesz podjąć wyzwanie ze mną i zmniejszyć sobie trochę obwody musisz przestrzegać paru ważnych reguł.

Po pierwsze
Kosmetyk, jakim będziesz się smarować musi być profesjonalny. Moja koleżanek swego czasu robiła sobie body wrapping przy użyciu zwykłego balsamu na cellulit, efekt był nikły. Nie ma sensu marnować swojego czasu na tego typu zabiegi. Osobiście zaopatrzyłam się w produkt ze średniej półki cenowej:
Wyszczuplający zabieg z kofeiną za około 50 zł. – KLIK
Są jednak produkty tańsze – za 30 zł jak i dużo mocniejsze i droższe. Mi zależało na czymś pośredni i powiem, że choć pierwszy zabieg przede mną to zapach po otwarciu kosmetyku jest typowo świąteczny – cynamonowo- piernikowy i idealnie nadaje się na grudzień.
I jeszcze jedno. 
Sklep Naturica, gdzie ja zamawiałam przedłużył dzień darmowej dostawy – do dziś. Zatem po wyborze produktów macie wyjątkową okazję nie opłacać kosztów wysyłki. Warto zaoszczędzić - KLIK

Po drugie
Zabieg body wrapping nie jest dla każdego. O tym, ze będzie piekło i szczypało możesz być pewna. Jednak efekt ten powinien zniknąć po około godziny od zmycia resztek preparatu ze skóry. Jeżeli u ciebie nieprzyjemne odczucia trwać będą dłużej, np. przez całą noc, to bardzo prawdopodobne jest, że zabieg ten nie jest dla ciebie. Warto zrobić próbę uczuleniową przed posmarowaniem się kosmetykiem

Po trzecie
Pamiętaj również o zakupie foli, im będzie dłuższa tym łatwiej będzie się owijać.

I co przyłączycie się do mnie. Wiem, że efekty są, bo wystarczy poczytać blogi lub opinie na forach. Sprawdzimy na sobie jak duże? 


14 komentarzy:

  1. Tak oczywiście przyłączam się:)
    Ostatnio się zapuściłam i na cellulit nie trzeba było długo czekać. A sylwester motywuje. No i w grupie zawsze raźniej :)
    Body wrapping działa - sama go robiłam i wiem że łatwo dzięki niemu można uporać sie z pomarańczową skórką.
    I jako weteran Body wrappingu dodam coś jeszcze od siebie
    1)Nigdy nie róbcie go po kapieli - wtedy to nie piecze a pali. Szczególnie jak lubicie gorące kapiele
    2) nigdy tego samego dnia nie róbcie peelingu. Peeling można zrobić jak się stosuje domowe sposoby albo mniej skoncentrowane kosmetyki. Przy tych profesjonalnych peeling tego samego dnia zakazany
    3) nie przesadzajcie z ilością kosmetyku. Ma być go naprawdę mało. Nie dokładajcie też w czasie zabiegu za pierwszym razem. Zaczyna piec po 10 - 15 minutach. Więc odczekajcie tyle - bo potem może być naprawdę gorąco - bez podwójnej dawki kosmetyku :)
    4) nie stosujcie jak macie skłonności do pękania naczynek
    5) dobrze zaopatrzyć się w profesjonalną folię - z atestami która pozwala skórze oddychać i lepiej się nią owija - bo bardziej przylega do ciała - z tego co wiem też jest w sklepie Naturica
    6) jeśli przesadziłaś z kosmetykiem - pomoże okład z lodu :) Sprawdzony sposób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dobrze zaopatrzyć się w profesjonalną folię - z atestami która pozwala skórze oddychać"- święta racja! Wiele kobiet owija się w tanie spożywcze folie- nie zdając sobie sprawy na jakie "krzywdy" siebie naraża.

      Usuń
  2. nigdy tego nie robiłam, ale słyszałam o tej metodzie i ponoć działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. hm...też często o tym czytałam. jednak trudno mi się do tego zabrać. tym bardziej, że lipa, jeśli chodzi o pieniądze. muszę to jeszcze przemyśleć i może akurat... :) a powiedz mi czy mogę użyć do tego zabiegu czarnego błota ? mam to na myśli: http://naturica.pl/bloto-algowe lub http://naturica.pl/bloto-kolagenowe -> byłabym mega wdzięczna, gdybyś znalazła jeszcze dzisiaj chwilkę (żebym zdążyła zamówić :) ) i dać mi znać, który produkt z pierwszej strony nadaje się do tego zabiegu najlepiej -> niestety, więcej niż 30zł na początek nie dam, bo nawet nie mam :<
    pilnie czekam na odpowiedź :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. To może ja odpowiem ;)
    Jeśli chcesz kupić produkt za 30 zł to od błota lepiej sprawdzi się http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g
    Jest mocniejsze i szybciej widać efekty. Dodatkowo - jako sklep dołączam do tego wyzwania i uruchamiam specjalny kod rabatowy dla tej akcji - dzięki któremu będziecie miały darmową dostawę - dla zamówień od kwoty 30 zł właśnie. I pozwolę sobie od razu podać kod :) Brzmi on: Wyzwanie cellulitowe i jest ważny cały grudzień - tak długo jak długo trwa akcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dziękuję bardzo :)
      pomyślę jeszcze nad tym koncentratem. w imieniu swoim i chyba wszystkich pozostałych blogowiczek dziękuję za kod :) skorzystam napewno :)
      chętnie nawiązałabym z Państwem współpracę, gdyby nie problem z ustawieniem bannera.
      mam nadzieję, że wkrótce do Pani napiszę :)

      Usuń
  5. Super sprawa z tym kodem:) Za chwilkę napiszę o tym post, a co do produktów - kto zna je lepiej niż właściciel sklepu - zdaje sie na jego opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zrobiłam zamówienie na świeży zapasik, bo została mi połowa opakowania. Od 2 tygodni robię regularnie i już widzę efekty w postaci wygładzenia skóry. Jest delikatna, nawilżona (co przy atopowej skórze jest trudne do osiągnięcia).
    Niestety centymetrów nie tracę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za mail. :) Na pewno o tym pomyślę, ale już po świętach pewnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W grudniu nie dam rady za to się zabrać, nie mam czasu na nic, nawet maile odczytałam dopiero dziś, bo wcześniej nie miałam czasu. Ale w w lutym powinnam mieć czas i wtedy wypróbuję ;) dzięki za podsunięcie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wszystko opisałaś:) Czasami coś chciałoby się zrobić, a się na tym nie zna. Myślę, że jak stracę trochę ciałka to spróbuję ;) (http://metamorfoza2014.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  10. czy któraś z Was robiła body wrap po cesarskim cięciu??? czytałam że przeciwwskazaniem są niedawno przebyte operacje. zastanawiam się czy mogę zacząć stosować body wrapping, jestem 6 tyg po cc. dajcie znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obwijam się tyle że nie smaruje na bliznę i nic się nie dzieje złego więc raczej można ;)

      Usuń
  11. Ja od roku robię body-wrapping, oczywiście z przerwami i jestem już niemal uzależniona! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...