czwartek, 3 października 2013

Turbo spalanie czy killer




 I dalej ćwiczę z Ewą Chodakowską… Który to już tydzień? Drugi, trzeci… Jakby nie było dzisiaj pierwszy raz wykonałam killera – spalanie + modelowanie. Turbo spalanie, trening, który wykonywałam wcześniej miał być dużo łatwiejszy niż killer, zatem spodziewałam się mocniejszych wrażeń. Albo ja już mam lepszą kondycję, albo trening ten nie wyciska aż tak siódmych potów. Przy Ewce jednak zostaje. Lubię z nią ćwiczyć. Te 45 minut mija błyskawicznie. Zawsze dłuży mi się tylko rozgrzewka, a potem ćwiczenia zasadnicze idą jedno za drugim. Rytm jaki sobie opracowałam to dwa dni treningu jeden dzień przerwy. Zatem poniedziałek i wtorek wykonałam turbo spalanie, środa była dniem wolnym, a czwartek i piątek należy do killera. Tak myślę, że muszę zaopatrzyć się w nową płytkę Ewy, z nowymi treningami, skoro tak nagle stałam się jej fanką.

Ale odpowiadając na pytanie umieszczone w tytule posta, który trening wybrać – turbo spalanie czy killera, odpowiadam jeden i drugi:), żeby nudno nie było. Oba według mnie są na tym samym poziomie. Jak jesteś początkująca możesz nie poradzić sobie z przejściem całego treningu za pierwszym razem, gwarantuje ci jednak, ze systematyczność działa cuda.
A efekty faktycznie powoli zaczynam zauważać, na początek to zmiana nawyków – niezależnie co robię w ciągu dnia nagle z wnętrza mojej głowy dobywają się słowa Ewy:

„A teraz świadomie napinamy mięśnie brzucha”

I napinam brzuszek…. 60 cm w talii coraz bliżej….





4 komentarze:

  1. Gdy zaczynałam ćwiczyć Turbo i Killer były dla mnie mega wyzwaniem. Teraz nawet już za bardzo się przy nich nie męczę, ale wykonuję bo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zdecydowanie wolę turbo spalanie, też już mnie tak nie męczy jak parę tyg. temu, zaczęłam brac też regularnie spalacz figurę extraslim, biorę codziennie ale na treningi podwójną dawkę, i muszę powiedzieć,że on in te ćwiczenia wyciskają ze mnie poty, i też zauważyłam,że szybciej ubywa mi wagi, oczywiście przy zdrowej diecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jaki młody Arnold na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://keeptube.pl/1738918,ewa-chodakowska-skalpel-w-hd_pobierz.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...