poniedziałek, 6 maja 2013

Płaski brzuch z Mel B




Ostatnio jak zrobiłam podsumowanie swoich wyczynów doszłam do wniosku, że za mało ćwiczę. Skupiłam się na diecie, zatem ograniczyłam ilość spożywanych kalorii do około 1500 jednak ćwiczenia wykonywałam sporadycznie. I efekty fakt faktem są, – bo waga spadła, a śliczne różowe spodnie, które kupiłam w lutym są praktycznie do wyrzucenia– bo są dużo za duże, ale przecież fałdy na brzuchu ciągle mam.
Mieszczę się już spokojnie w rozmiar 36, ale to niestety nie idzie w parze z idealnym brzuszkiem. Ostatnio mam taką manie, że jak kupuję sukienkę, to przede wszystkim sprawdzam, jak w niej wyglądam siedząc, a nie stojąc. Wiadomo sylwetka wyprostowana, brzuszek napięty i piękny wygląd jest, po czym siadam i nagle bum – zamiast piękniej sukienki widać tylko odciskające się fałdy.
Zmora, która trzeba zlikwidować.

Zatem powrót do intensywnego treningu brzucha.

Poszukałam w sieci jakiś fajnych, krótkich treningów na brzuch, bo tak naprawdę nie należy się skupiać tylko na jednej części ciała – i znalazłam dość ciekawie wyglądający trening z 
Mel B.


Trwa zaledwie 10 minut co jest jego zaletą, oczywiście do tego trzeba dodać jakieś rozciąganie – tak myślę, że też 10 minut i 100 brzuszków na ławeczce.
Dzisiaj robię fotki brzuszka, aby mieć za miesiąc porównanie przed i po treningu.
Czyli efekty zademonstruje około 6 czerwca.

Mam nadzieję, że w końcu uwidocznią się bardziej mięśnie brzucha, gdy już pozbyłam się znacznie tkanki tłuszczowej. No, ale gdybać sobie mogę, a przecież wystarczy ćwiczyć i się przekonać.

O tym, że jestem konsekwentna to wiecie, mało kto dał radę przejść 6 Weidera. Zatem jak jedno zrobiłam co za problem spróbować czegoś innego.
Na wielu blogach czytałam, ze ćwiczycie z Mel B przynoszą efekt. Zatem wierzę Wam na słowo i zaczynam intensywną pracę.

A pod spodem kilka fajnych ciuszków i stylizacji na piękną majową pogodę. Ostatnio pokochałam biel.








12 komentarzy:

  1. Biel również skradła moje serce ;) A jeżeli chodzi o Twoje postępy to jestem pod ogromnym wrażeniem, że w tak krótkim czasie można zajść tak daleko. Trzymam kciuki za dalsze ćwiczenia (także te z Mel B) i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ćwiczenia z Mel B na pupę są kapitalne! Dają niesamowity efekt, który widać już po kilku dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczenia naprawdę pożyteczne, wystarczy trochę wytrwałości i można wypracować naprawdę ciekawe efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaczęłam dzisiaj ćwiczyć pupę z Mel B i liczę na efekty :) trening mnie zachwycił, Mel jest mega pozytywna i motywująca, więc pewnie nie będzie problemu z tym, żeby zabrać się za ćwiczenia. trzymam kciuki z Twój brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe ćwiczenia. Różnorodne, fajnie poprzeplatane. Napewno zobczysz efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw ćwiczeń , zresztą Mel B ma większość treningów na poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię ćwiczyć z mel B

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zaczynam ćwiczyć brzuchy z Mel B. Liczę na fajne efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel B jest świetna, sama z nią ćwiczyłam przez jakiś czas:-) i jadę teraz A6W, ale mam coraz mniej motywacji... Dlaczego? Zamierzam wkrótce zajść w ciążę. Jak myślicie, opłaca się ćwiczyć, modelować sylwetkę na powiedzmy 2 m-ce przed planowanym staraniem się o baby?

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze jakas rozgrzewka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ćwiczę więcej niż 10 minut, ale słabo to wygląda u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rowniez cwicze z Mel B.tyle ze cwicze co drogi dzien 2x cardio16min+16min 1xposladki 10min+1xbrzuszki 10min powoli widac efekty niezbyt duze ale sa.W dniu treningu 30min przed biore sobie 2tabl l'carnityny i wypijam domowy spalacz:1lyzeczka kawy czarnej i zielonej z odrobina pieprzu cayenne,cynamonem i imbirem.Osobisie uwarzam,ze twoja stronka za malo informuje o ciekawostkach ktore sa tak wazne dla spalania tego tluszczu.Ja rowniez posiadam stronke gdzie informuje o rzeczach wplywajacych na szybsza przemiane materi oraz jakie cwiczenia stosuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...