środa, 6 marca 2013

Ćwiczenia na brzuch – co wybrać – 6 Weidera czy brzuszki



Kochani skończyłam. 

Zrobiłam całą 6 Weidera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zdjęcia końcowych efektów na pewno wstawię w tym tygodniu. Muszę po prostu zmusić męża żeby zrobił mi sesję. Uzyskałam znaczne spłaszczenie brzuszka. Jestem bardzo zadowolona. Szóstka Weidera nie trwała u mnie 42 dni, a prawie 60. Czasami miałam przerwy – choroba, brak chęci do ćwiczeń. Ale i tak byłam dzielna. Doszłam do końca – rozumiecie.

Ale to nie koniec. Mój brzuch jest dużo mniejszy, ale jeszcze nie idealny. Postanowiłam zatem wypróbować inne ćwiczenia na brzuch. W weekend odwiedziłam mojego brata. Posiada on ławeczkę do brzuszków. Postanowiłam spróbować jak się na niej ćwiczy. Mięsnie brzucha mam wyrobione. Bez większego problemu zrobiłam na ławeczce 100 brzuszków. Ale jakie było moje zdziwienie gdy na następny dzień dostałam strasznych zakwasów. Głównie w górnej partii brzucha i boczków. Zatem te mięśnie podczas 6 Weidera nie pracowały. Wróciłam do domu i zamówiłam ławeczkę. Jak tylko dojdzie, czyli za jakieś 2 dni zaczynam trening z ławeczką. 

Cel – idealny brzuch do lata. Ostatecznie mieszkam nad morzem. Zatem na plaży będę się często wylegiwać.
Teraz blog zmieni trochę formę – nie będę pisać o samej 6 Weidera. Będę porównywać ćwiczenia a6W z innymi na brzuch. Niedługo poznacie moją subiektywna opinie – co przynosi lepsze efekty.

Co do kosmetyków nie zrezygnowałam z l-karnityny Ciągle się nią smaruje. 

Jednak podczas ostatnich zakupów dokupiłam algi odchudzające do masażu i kąpieli. Stosuje się je następująco – najpierw smarujesz się kosmetykiem, następnie wchodzisz do ciepłej wody i leżysz minimum 20 minut. Odczucia – pomimo tego, że leży się w gorącej wodzie czuć jakby ktoś smarował cię kosteczkami lodu. Algi modelują sylwetkę – a u mnie walka z boczkami ciągle trwa, a taki zabieg w domowym spa, który pomaga gubić zbędne centymetry jest miło widziany.

Znalazłam ciekawe foto w necie - jak postrzegają nas ludzie w zależności od sylwetki. 


1 komentarz:

  1. Gratuluję ukończenia :) Koniecznie wrzuć jak najszybciej fotki z efektami jestem bardzo ciekaw jak wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...